- Mediu stimulativ și atrăgător construit pentru a veni în întâmpinarea nevoilor adolescenților, permițându-le o dezvoltare naturală și armonioasă.
- În clasele noastre, adolescentul are acces permanent la variate surse de informare (cărți de specialitate, materiale științifice), putând ajunge la cunoștințe superioare.
- Mediu sănătos și sigur care asigură bunăstarea fizică și psihică, plecând de la hrană sănătoasă și terminând cu activități de consiliere psihologică realizată cu specialiști colaboratori.

- Profilul real, specializarea științe ale naturii, program de studiu intensiv al limbii moderne germană
- Oferim MEDIU STIMULATIV ȘI ATRĂGĂTOR, construit pentru a veni în întâmpinarea nevoilor adolescenților, permițându-le o dezvoltare naturală și armonioasă. În clasele noastre, adolescentul are acces permanent la variate surse de informare (cărți de specialitate, materiale științifice), putând ajunge la cunoștințe superioare ;
- MEDIU SIGUR ȘI SĂNĂTOS care asigură bunăstarea fizică și psihică, plecând de la hrană sănătoasă și terminând cu activități de consiliere psihologică realizată cu specialiști colaboratori.
- Respectarea individualități
- Continuitate de la vârsta de 2 ani până la clasa a – XII-a
- RELAȚII CORDIALE PROFESOR-ELEV bazate pe încredere, respect, simpatie, colaborare
- Profesorul oferă alternative, iar deciziile se iau în grup elevii sunt sprijiniți, aprecierile profesorului sunt argumentate
- Activități și proiecte sistematice cu GRUPE MIXTE DE VÂRSTĂ în care adolescenții colaborează, se ajută între ei, învață unii de la alții, construind o COMUNITATE
- Adolescenții sunt IMPLICAȚI ACTIV în propria activitate de învățare/cercetare,
- CERCETAREA/DEZBATEREA este încurajată, în așa fel încât adolescenții să fie puși în situația de a face alegeri, de a observa consecințe, de a face greșeli și de a se corecta
Liceul Montessori se distinge printr-o echipă profesorală care e în acord cu principiile pedagogiei Montessori:
- RESPECT pentru fiecare INDIVID ca ființă unică, prețioasă,
- RESPECT pentru comunitate,
- RESPECT pentru mediu în care trăim pornind de la sala de clasă, continuând cu orașul, țara, planeta;
- RELAȚII CORDIALE PROFESOR-ELEV bazate pe încredere, respect, simpatie, colaborare. Profesorul oferă alternative, iar deciziile se iau în grup. Elevii sunt sprijiniți, aprecierile profesorului sunt argumentate.
- Activități/proiecte sistematice cu GRUPE MIXTE DE VÂRSTĂ în care adolescenții colaborează, se ajută între ei, învață unii de la alții, construind o COMUNITATE ;
- Adolescenții sunt IMPLICAȚI ACTIV în propria activitate de învățare/cercetare,
- CERCETAREA/DEZBATEA este încurajată, în așa fel încât adolescenții să fie puși în situația de a face alegeri, de a observa consecințe, de a face greșeli și de a se corecta;
Ce mai oferim ?
- MEDIU STIMULATIV ȘI ATRĂGĂTOR, construit pentru a veni în întâmpinarea nevoilor adolescenților, permitându-le o dezvoltare naturală și armonioasă ;
- În clasele noastre adolescentul are acces permanent la variate surse de informare (cărți de specialitate, materiale științifice), putând ajunge la cunoștințe superioare ;
- MEDIU SIGUR ȘI SĂNĂTOS care asigură bunăstarea fizică și psihică, plecând de la hrană sănătoasă și terminând cu activități de consiliere psihologică realizată cu specialiști colaboratori.
