Back

  • Mediu stimulativ și atrăgător construit pentru a veni în întâmpinarea nevoilor adolescenților, permițându-le o dezvoltare naturală și armonioasă.
  • În clasele noastre, adolescentul are acces permanent la variate surse de informare (cărți de specialitate, materiale științifice), putând ajunge la cunoștințe superioare.
  • Mediu sănătos și sigur care asigură bunăstarea fizică și psihică, plecând de la hrană sănătoasă și terminând cu activități de consiliere psihologică realizată cu specialiști colaboratori.

  • Profilul real, specializarea științe ale naturii, program de studiu intensiv al limbii moderne germană
  • Oferim MEDIU STIMULATIV ȘI ATRĂGĂTOR, construit pentru a veni în întâmpinarea nevoilor adolescenților, permițându-le o dezvoltare naturală și armonioasă. În clasele noastre, adolescentul are acces permanent la variate surse de informare (cărți de specialitate, materiale științifice), putând ajunge la cunoștințe superioare ;
  • MEDIU SIGUR ȘI SĂNĂTOS care asigură bunăstarea fizică și psihică, plecând de la hrană sănătoasă și terminând cu activități de consiliere psihologică realizată cu specialiști colaboratori. 
  • Respectarea individualități
  • Continuitate de la vârsta de 2 ani până la clasa a – XII-a
  • RELAȚII CORDIALE PROFESOR-ELEV bazate pe încredere, respect, simpatie, colaborare
  • Profesorul oferă alternative, iar deciziile se iau în grup elevii sunt sprijiniți, aprecierile profesorului sunt argumentate
  • Activități și proiecte sistematice cu GRUPE MIXTE DE VÂRSTĂ în care adolescenții colaborează, se ajută între ei, învață unii de la alții, construind o COMUNITATE
  • Adolescenții sunt IMPLICAȚI ACTIV în propria activitate de învățare/cercetare,
  • CERCETAREA/DEZBATEREA este încurajată, în așa fel încât adolescenții să fie puși în situația de a face alegeri, de a observa consecințe, de a face greșeli și de a se corecta

Liceul Montessori se distinge printr-o echipă profesorală care e în acord cu principiile pedagogiei Montessori:

  • RESPECT pentru fiecare INDIVID ca ființă unică, prețioasă,
  • RESPECT pentru comunitate,
  • RESPECT pentru mediu în care trăim pornind de la sala de clasă, continuând cu orașul, țara, planeta;
  • RELAȚII CORDIALE PROFESOR-ELEV bazate pe încredere, respect, simpatie, colaborare. Profesorul oferă alternative, iar deciziile se iau în grup. Elevii sunt sprijiniți, aprecierile profesorului sunt argumentate.
  • Activități/proiecte sistematice cu GRUPE MIXTE DE VÂRSTĂ în care adolescenții colaborează, se ajută între ei, învață unii de la alții, construind o COMUNITATE ;
  • Adolescenții sunt IMPLICAȚI ACTIV în propria activitate de învățare/cercetare,
  • CERCETAREA/DEZBATEA este încurajată, în așa fel încât adolescenții să fie puși în situația de a face alegeri, de a observa consecințe, de a face greșeli și de a se corecta;

Ce mai oferim ?

  • MEDIU STIMULATIV ȘI ATRĂGĂTOR, construit pentru a veni în întâmpinarea nevoilor adolescenților, permitându-le o dezvoltare naturală și armonioasă ;
  • În clasele noastre adolescentul are acces permanent la variate surse de informare (cărți de specialitate, materiale științifice), putând ajunge la cunoștințe superioare ;
  • MEDIU SIGUR ȘI SĂNĂTOS care asigură bunăstarea fizică și psihică, plecând de la hrană sănătoasă și terminând cu activități de consiliere psihologică realizată cu specialiști colaboratori.

Formular de Vizitare

Dacă doriți să vizitați școala gimnazială Montessori Haus, vă rugăm să completați formularul alăturat și vă vom contacta în cel mai scurt timp pentru programare.

Vă mulțumim!

    Scrie textul de mai jos
    captcha